adam DARWiSy...

adam DARWiSy...

Thursday, March 24, 2011

HARI-HARI YANG SUNYI............

dah lama sangat aku tak menghidupkan blog aku ni..tapi sejak si papa dah mula belayar balik..aku rasa mcm tak ada keje sangat dan tak tahu nak buat ape..(padahal rumah bersepah-sepah tak berkemas)..hihi..aku rasa tak ada orang nak bersembang malam2..pas balik dari keje..semua yang terbuku dihati tak ada sapa aku nak cerita..

emm..last2 tadi aku dah rasa macam perlu sangat bercakap dengan seseorang..tpn papa plak xdapat (tgh laut mana la ada line tpn kan)..aku pun tpn la si kak long..luahkan apa yang terbuku dihati aku pasal tempat keje hari ni..
aku dah sehabis baik jaga hati orang..tapi kenapa orang tak pernah nak jaga hati aku..ikut mood depa ja..pastu aku ni takda mood lah ek?? emm..mcmana la aku nak berdepan dengan dia esok..huhu..xpe la aku akan buat..mengalah lah kan..


No comments:

Post a Comment